تابلو برق گلخانه

تابلو برق گلخانه

تابلو برق گلخانه یکی از اصلی‌ترین اجزا در سیستم گلخانه به شمار می‌رود. تابلو برق گلخانه به صورت کاملا هوشمندانه عمل می‌کند و امکانات بسیار بالایی را در اختیار فضای گلخانه قرار می‌دهد. این تابلو برق صنعتی همان طور که از نامش مشخص است برای تامین برق گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی مدار فرمان این تابلو به گونه‌‌ای است که قابلیت کنترل هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماسیون را دارد. قطعات این تابلو به درخواست مشتری قابل تغییر است و کیفیت آن به برند انتخابی شما بستگی دارد. برای آشنایی بیشتر با این تابلو برق با ما همراه باشید.

در سیستم گلخانه با توجه به سازه و تجهیزات موجود در آن، سیستم برق کشی اهمیت بسیاری دارد. انتخاب تجهیزات مناسب برای سیستم برق رسانی و انتخاب استانداردترین سیستم برای سلامت گیاهان و افراد موجود در آن الزامی است. تابلو برق گلخانه‌‌ای تجهیزاتی بسیار مدرن و مجهز است که به صورت اختصاصی برای برق رسانی گلخانه طراحی شده است و از این رو کیفیت و ایمنی بالایی دارد. این سیستم، برق کشی را به صورت مداوم انجام می‌دهد و از آسیبات وارده به علت قطعی برق جلوگیری می‌کند.

گلخانه‌های مجهز به تابلو برق می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند و رشد گیاهان در این گلخانه‌ها سریع‌تر و بهتر انجام می‌پذیرد. در این تابلو هر یک از سیم و کابل‌ها و تجهیزات با رنگ مشخصی ثبت شده است و ایراد یابی در آن بسیار راحت و سریع می‌باشد. اجرای مناسب و صحیح تابلو برق گلخانه نیز بسیار حائز اهمیت است رعایت استاندارد در نصب به شما کمک می‌کند که ایمنی را در گلخانه به همراه داشته باشید.

تابلوبرق گلخانه 1

دنبال تابلو برق ایستاده باکیفیت و برند معتبر می‌گردید؟ روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

انواع تابلو برق گلخانه ای

 تابلو برق‌های گلخانه‌‌ای اغلب به صورت ایستاده طراحی می‌شوند. این تابلو برق ایستاده در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. از جمله انواع تابلو برق گلخانه‌‌ای می‌توان به تابلو فرمان، تابلو اصلاح توان راکتیو، تابلو کنترل و تابلو توزیع اشاره کرد. این تابلوها هر کدام می‌توانند در جهت خاصی به کیفیت برق رسانی و برقراری ایمنی در گلخانه به شما کمک کند. تابلو برق صنعتی محفظه‌‌ای بسیار ایمن است که در بردارنده تجهیزات برق رسانی می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید ابزار و تجهیزاتی از جمله کمپرسور، شیرهای برقی و… را در آن جای دهید. به طور کلی در تابلوهای برق گلخانه‌‌ای اصولی کلی و استانداردی وجود دارد. به همین دلیل شما می‌توانید با خرید بهترین برند تابلو برق از بروز حوادث جلوگیری کنید.

مزایای استفاده از سیستم گلخانه

🔶 سیستم‌های گلخانه‌‌ای قابلیت کم و زیاد کردن نور را دارند و از این رو شما می‌توانید میزان نور را در زمان مورد نیاز کاهش و یا افزایش دهید.
🔶 این سیستم امکان نوردهی بهینه را در اختیار شما قرار می‌دهد.
🔶 سیستم گلخانه‌‌ای از روشن ماندن بی‌دلیل چراغ‌ها جلوگیری می‌کند و تاثیر به سزایی بر روی کاهش مصرف انرژی دارد.
🔶 این سیستم از قطعی برق جلوگیری خواهد کرد.
🔶 عیب یابی در این سیستم بسیار سریع و راحت است.
🔶 سیستم برق رسانی گلخانه به صورت بسیار استاندارد طراحی شده است.
🔶 رشد گیاهان با استفاده از این سیستم افزایش می‌یابد.
🔶 بازدهی گلخانه با بهره گیری از این سیستم چندین برابر خواهد شد.

مزایای استفاده از سیستم گلخانه

اجزای تشکیل دهنده تابلو برق گلخانه

سیستم گلخانه‌‌ای اجزا و قطعات مختلفی دارد که هر یک از این قطعات از متریال‌های مختلفی تولید می‌شود. به همین منظور شما در هنگام خرید سیستم‌های گلخانه‌‌ای باید به اجزای تشکیل دهنده این محصول توجه کرده و بر اساس نیاز خود بهترین و مناسب‌ترین تابلو برق را سفارش دهید. در ادامه به برخی از اصلی‌ترین قطعات تابلو برق اشاره می‌کنیم:

🍘 کنتاکتور: کنتاکتور یکی از اصلی‌ترین قطعات تابلو برق است که وظیفه قطع و وصل مدار فرمان از راه دور را برعهده دارد.

🍘 بی‌متال: این قطعه نیز برای فرمان قطع اثر عبور جریان زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
🍘 انواع رله ها: برای ارسال قطع و یا وصل به دلیل خطاهای گوناگون و عوامل مختلف از این قطعه استفاده می‌شود.
🍘 انواع کلیدها: بر روی تابلو برق دکمه‌های متنوعی وجود دارد که هر یک از این دکمه‌ها وظیفه خاصی را در سیستم برق رسانی انجام می‌دهند. از جمله این کلیدها می‌توان به کلیدهای سلکتوری، پوش باتن، غلتکی، میکروسوئیچ و… اشاره کرد.
🍘 تجهیزات اندازه گیری: برای محاسبه پارامترهای متحرک از این قطعه استفاده می‌کنند.
🍘 ترانس جریان: برای افزایش یا کاهش جریان یا ولتاژ ترانس جریان کاربرد دارد.
🍘 بدنه: تمامی تجهیزات و ابزارهای برق در داخل محفظه خاصی قرار می‌گیرد. بدنه این تابلو معمولا فلزی است و از اجزای داخل تابلو به خوبی محافظت می‌کند.
🍘 ارتباطات: سیم، شینه، کابلشو و… از جمله تجهیزات ارتباطی موجود در تابلو برق گلخانه‌‌ای به شمار می‌رود.
بنابراین شما در هنگام خرید تابلو برق گلخانه‌‌ای باید به جنس و کیفیت هر یک از اجزا و قطعات موجود در تابلو برق توجه داشته باشید.

اجزای تشکیل دهنده تابلو برق گلخانه

⚠️ درباره تابلو برق استیل بیشتر بدانید! ⚠️

سخن نهایی

وجود تجهیزات و ابزارهای استاندارد در گلخانه بسیار حائز اهمیت است. با توجه به این که محیط گلخانه همواره در معرض رطوبت قرار دارد، باید به صورت کاملا استاندارد و ایمن طراحی گردد. تابلو برق گلخانه می‌تواند در راستای برقراری ایمنی در گلخانه به شما کمک کند. این تابلو برق‌ها شامل تابلو فرمان، تابلو برق توزیع، تابلو برق کنترل و تابلو برق راکتور می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. درصورت وجود هرگونه نظر یا سؤال، تابلو پاور با آغوشی باز پذیرای نظرات و سؤالات شماست؛ برای ما کامنت بگذارید یا با شماره‌های درج شده در وبسایت با ما تماس بگیرید.

بروزرسانی 14.12.00

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*